torsdag 21 januari 2016

Mina träningsmål för 2016

Mina träningsmål för 2016 är dessa:

100kg i marklyft
-Mitt i allt så klarar jag detta redan för har inte testat maxa i marklyft sen i augusti och då klarade jag 85kg. Klarar jag 100 så lägger jag målet lite högre.


Klara av minst en armhävning
-Jag klarar armhävning, om jag tar det på knä men att göra en riktigt armhävning så klarar jag inte så det ska jag sikta på att klara av.


Twerka!
-Haha okej, jo jag försöker lära mig att twerka och det är inte det lättaste ska jag säga er. Men om jag klarar av att twerka så är det också ett bevis på att jag inte är så spänd i nedre ryggen. Så jag ska försöka stretcha mer och få mjukat upp min kropp.


Mer cardio!
-Tja, detta säger väl sig själv.

Magrutor
-Magrutor är snyggt, nu menar jag inte att jag ska ha världens sixpack men jag jobbar på att åtminstone få lite synliga konturer på det hela.Så jag har börjat med magträning tre gånger i veckan.


Klara av att gå upp i bryggan.
-Jag prövade för inte så länge sen på detta och haha ja det sket sig.


Klara av åtminstone en chins och pull ups
-Styrka, styrka, styrka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar